kisah Anjung Batu..

AGENDA sebenar sang suami beriya-iya mengajak pulang ke kampung adalah untuk membesarkan lagi perutnya yang sedang-sedang saja tu.. agaknyalah.. hehe.
Sang suami hobinya memang suka makan di tempat-tempat tertentu manakala si isteri pula lebih bertindak sebagai tong sampah.. menghabiskan makanan apabila sang suami sudah tersandar sebab kekenyangan burbbbbbbbb!!!
Manakala sang anak selalu memuncungkan dirinya apabila dipaksa makan, lainlah kalau makan McD.. itupun cuma boleh makan sebulan sekali.

yang boleh makan hari-hari cuma aiskrim dan ABC

pulang ke kampung waktu malam kami singgah di Anjung Batu, fuh.. sampai sana tengok sotong pun mata dah kuyu..

tapi sang suami tetap teruja apalagi udang segar bugar

siakap senohong gelama ikan duri, sang isteri pandang pun dah naik ngeri

yang ni kami surrender takut kulit tersangkut kat celah gigi

Anjung Batu pun dah lengang, tokey tengah kira duit kat belakang

dah tau kalori tinggi nasi lemak jugak yang dicari

kicap masin sangat, agaknya pasal t***** nak kawen empat..

semua dah terhidang kalau mak mentua lalu pun tak perasan

No comments

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..