KURUS DALAM MIMPI - Alam Sari Di Tanah Jauhar

KURUS DALAM MIMPI

Assalamualaikum... 


KALAU begini gaya memang harapanlah nak kurus kan ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Pagi-pagi kununnya sarapan dengan telur setengah masak dua biji,  tup-tup ada kawan yang hidangkan kek coklat satu tipuware,  seorang lagi datang bawa bomboloni coklat dan durian kastard. 
Tengahari pulak ada Spaghetti Aglio Olio dan Ayam Panggang ni. 


Lepas tu ada pulak yang letak kek lapis ni penuh sebekas depan kita. 

Macam mana nak kurus ni??? 

Boleh.. Dalam mimpi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

10 comments:

  1. Menu mcm ni boleh kurus asalkan ada defisit kalori ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  2. haha..dugaan kan..sebut je nak kurus..mesti datang makanan sedap2.. hihi

    ReplyDelete
  3. sedap sgt tu kek lapis.. konon potong nipis2.. tp tau2 habis je nanti kan.. haha

    ReplyDelete
  4. Hahahaha harap-harap kita masuk dalam mimpi Mak Inche jadi kurus hahahaha

    ReplyDelete
  5. Hahahhaa...itupun antara sebab kenapa SA susah nak diet kalau kat opis...

    ReplyDelete
  6. huhuhu harapan nak kurus memang musnahh.. kita pun pantang nampak makanan depan mata..

    ReplyDelete
  7. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih