LONTONG NASI LEMAK AYAM REMPAH ALANG TUNGGAL - Alam Sari Di Tanah Jauhar

LONTONG NASI LEMAK AYAM REMPAH ALANG TUNGGAL

Assalamualaikum... 


HAJAT di hati nak bersarapan nostalgia di Hua Mui Cafe yang terletak di pusat bandaraya tapi mungkinkah kami yang tersampai awal atau cafe tidak dibuka hari ini? Sk kemuadiannya nak ke Warung Saga namun sudahnya Sk bersarapan di Warung Nasi Lemak Ayam Rempah Alang Tunggal yang terletak di Jalan Mahmoodiah selepas Warung Saga didapati tutup juga. 
Adakah ini semua gara-gara tiada bekalan air semalam.  Aisehmannn... 😝😝😝   


Nasi Impit yang lembut dengan kuah lodeh yang penuh dengan potongan sengkuang dan kubis,  kuahnya agak cair tapi cukup berasa.  Dulu tauhu tu potong dua,  sekarang potong empat,  huhu. Lengkap dengan sambal tumis,  sambal kacang dan serunding kelapa..  Maklumlah,  Johor kan..  Hari-hari hari raya
😂😂😂

Jemput sarap! 

4 comments:

  1. Kalau SK makan lontong tak ajak SA, SA x kecik hati tau..hahha..sebab SA x makan lontong..tak tau la kenapa x makan..tp tengok gambar nampak macam best

    ReplyDelete
  2. Pagi tadi Wak pun sarapan lontong laut.

    ReplyDelete
  3. uuuish pepagi hari bekpes ni sedapnya..

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih