MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, April 6, 2010

lamaran dari Pak Tua

DIALOG FILEM BUJANG LAPOK

MAKNYA ETON: Saya ni orang ada2 tau, saya ada dua cincin berlian
MAKNYA SUDIN: Eh! Saya pun ada tau (sambil angkat jari dua batang).. tembaga!


Suspen jer kan.. ingatkan ada cincin berlian jugak, rupanya cincin tembaga. Okeylah tu, ada jugak harta walaupun kalau hantar kat pajak gadai kompom tak laku.

Huh, Maknya Eton ada cincin berlian ya... saya pun ada taw... Tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!



santekkan??? Mekasih ya, Cik Mat Gebu yang sudi memberikan cincin berlian ni kepada saya. Nak ke? Ambillah kalau sudi, tak kisah punya, bukan luak pun. Betultak CMG? Ermmm, ada lagi award yang saya pungut dari blog CMG taw. Yang ni kalah yang Kak Engku dengan Syarifah Syahirah pakai masa Anugerah Bintang Popular BH tu. Kalau saya yang pakai ni, mesti Kak Cham suruh diorang turun pentas masa tu jugak. Pak Habib pun terus angkat saya jadi duta HJ. Nak tengok ke? Ermmmm... jangan lupa pakai spek hitam tau.. tara kuca.. tara.. kuca.. ca..








okeylah.. nak ambil satu lagi award di rumah Ima, mawar merah kita pulak. Yang tu nak ambil ada syaratnya, tujuh syarat.. jangan main-main. Pergi dulu ya..

2 comments:

  1. Salam...Terima kasih kerana sudi menerima lamaran ku...hahaha, mati lah kang kena "bomoh" siam dengan pak cik hubby...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Salam, hik2.. my hubby tak guna bomoh siam, terus jumpa face to face.. siap buat pmintaan nak makan sedap2, bleh pak cik masakkan... hehe

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...