CERITA ASAM PEDAS ... ASAM PEDAS TETEL LAGI

Seri Kandi Tanah Jauhar
3
ASSALAMUALAIKUM wbt

BILA tengok semula gambar-gambar lama yang ada dalam folder, barulah perasan saya terlupa nak masukkan entri asam pedas tetel ni. Mungkin ini siaran ulangan, mungkin ada yang dah boring, asyik-asyik Asam Pedas Tetel.. kolesterol tinggi... hihi. Tapi sajalah, rentetan dari dok makan asam pedas kat Melaka tu, rasa cam tak puas lak makan asam pedas kat kedai, jadi yang ni masak sendiri, boleh pulun habis-habisan... hihihi. Kolesterol, merol.. tolak tepi.. hihi... layan gambar jerlah ya. Kalau nak resepi jugak, bolehlah tengok di sini. Asam pedas saya kali ini, saya masukkan sekali daun kunyit, wah, memang sedap sangat... hihi.. masuk bakul angkat sendiri.. kih.. kih.. kih.


Asam pedas ni kena berkawan, kawan dia sambal belacan ngan sayur kubis goreng, memang bertambah-tambahlah nasi dan bertambah-tambahlah berat.. hahaha. Burpppp... Alhamdulillah..

Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. salam..

    kak..kalau dah jawakan...mesti wajib menu asam pedas tu..lagilah sayur kubis goreng memang ngam

    kalau ayu lawan asam pedas hanya ulaman...sambal belacan?..wajib oooo

    ReplyDelete
  2. sedap tu asam pedas tetel....x png try lg....ada idea ni...HI3

    ReplyDelete
  3. Ayu, bkn org Jawa jer minat asam pedas ni, masakan terkenal seantero malaysia.. hehehe, kalu ada smbl blcan lagi ada umphhh!

    CT, kalu tak pnah try, kena try tu, baru tau dia punya power... hehehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!