CREATIVE BLOGGER AWARD

Seri Kandi Tanah Jauhar
1

ASSALAMUALAIKUM wbt

DALAM sehari rasanya tak lengkap jika tak berkunjung ke DTS, sebuah blog yang memberikan banyak inspirasi kepada saya tentang dunia masakan ini. Benarlah dapurnya tiada sempadan sehinggakan ribuan pengikut tak putus-putus memberi sokongan. Banyak sudah ilmu memasak yang dicurahkan tanpa mengharapkan balasan dan tiba-tiba satu entrinya petang tadi tiba-tiba menyentap jiwa dan perasaan. Tidak kisahlah gimmik atau sekadar publisiti murahan, saya mengharapkan itu bukan satu keputusan nekad. Saya doakan CMG akan menemui kelapangan jiwa yang diharapkan supaya dapurnya terus rancak kelentung kelentang dengan bunyi senduk berlaga girang dan pinggan bunga kangkung menambah keserian.


Terima kasihlah CMG kerana bukannya award yang diharapkan tetapi keikhlasan kita menjalinkan persahabatan di jaringan maya yang tiada garisan. Kreatif tidak, pandai pun bukan, jejari menari, fikiran melayang, agar idea tak ketandusan.


PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-
PENCIL
Yang Besar
Menunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti
Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.
(Oh... Saya rasa macam tak layak pulak.. tak cukup kreatif)

LOGO Bulat Berkelip-kelip
Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.

Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.

-TAMAT-
5 ORANG JUA YANG DIDAPATI LAYAK JUA MENERIMA AWARD INI...
(Tengok siapa yang kenaaa.....?!!)
Saya pilih antara lima pengunjung terakhir yang bertuah ya... saya sayangkan kamu.. kamu & kamu..
AiDA blogger blog cumel @ http://aida-myasara.blogspot.com/
Mr Mama... i likeeeeeee! @ http://resepihidupku.blogspot.com/
Maknya 3 HERO handsome @ http://mak3hero.blogspot.com/

Post a Comment

1Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. akak, mas sekalikan ngan award yg mr mama kasi yer...
    maceh atas award tu...cayanggg akak...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!