Saturday, January 29, 2011

SEPASU BUNGA ITU DARI KAK YATIE


ASSALAMUALAIKUM wbt

CANTIK TAK? Sepasu bunga ini dari Kak Yatie Sinar Kehidupanku sempena menyambut kehadiran pengikutnya yang ke 1000... ramainya... Kak yatie, Yus ni nak cecah 200 pun payah... hehe. Kalau nak tahu, Kak Yatie nilah yang banyak membuka minat saya dalam dunia masakan kek. Banyak ilmu yang saya tuntut dengan Kak Yatie yang saya kenali dalam facebook. Asalnya isteri ex-bos saya sebenarnya Kak Yatie ni tau... tahniah ya, sampaikan salam saya pada keluarga terutamanya Dr Khatta... agaknya bilalah kita dapat bertemu empat mata ya?

3 comments:

  1. Salam Yus,
    Tq sudi ambil dan gantung bunga kat sini...akak juga berterima kasih pada Yus kerana menjadi pendorong dan semangat selama akak berblogging..luvU...insyaAllah suatu hari pasti kita bersua muka...dah dekat sngt ni...cuma takde masa yg sesuai je lagi...

    ReplyDelete
  2. Bunganya cantik, kalau tak gantung memang rugi... hehehe

    ReplyDelete
  3. Cantik munger. Mamawana pun nak bunger niii...

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..