MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, January 18, 2011

FETTUCINNE SEMPOI

ASSALAMUALAIKUM wbt

HUJUNG minggu lepas sambil-sambil nak memasak, saya macam terrajin sikitlah nak mengemas di dalam peti ais tu ha. Lepas tu, macam tak sah rasanya kalau tak kasi licin benda-benda yang dah hampir kejung dalam tu. Salah satunya, nilah, baki fettucinne yang saya masak hari itu. Mata saya ni memang pantang tengok makanan lebih-lebih ni, lagilah kalau ala-ala mee macam ni, tekak ni rasa bocor jer, walaupun digoreng dengan kaedah yang paling sempoi, terlupa sekejap jarum penimbang yang naik satu skala kelmarin… hehehe. Yang ini tak payah resepi, macammana masak nasi goreng, lebih kuranglah, kasi lebur jer, yang penting tambahkan sedikit stok ayam atau ikan bilis untuk membangkit rasa dan sedikit sayuran sebagai pembangkit selera, lepas tu bangkitlah lemaknya… hahaha. Layan gambar jerlah ya… hik.. hik.. hik.

3 comments:

  1. Salam Sari,
    anak2 akak pun memang gemar makan macam ni. Kadang tu yg simple tu la lagi sedap. By the way rajinnya U buat pai tee tu. My favourite tu

    ReplyDelete
  2. Kak Aidah, bila dtg rajin jadilah pai tee, bila datang malas, jadilah fettucinne sempoi... hihihi

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...