MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, February 21, 2011

BILA DAH BERKUMPUL



ASSALAMUALAIKUM wbt

HAAAAA.... macam inilah gelagat keluarga saya bila dah berkumpul semuanya. Walaupun tak ramai tapi susah betul nak cukupkan korum. Kalau hari raya pun belum tau dapat berjumpa sebab kalau yang di KL balik ke JB, yang di JB pulak balik ke utara. Yang di Melaka pulak tak balik-balik.. hehe. Kami berkumpul ni di Melaka sempena cuti Tahun Baru Cina yang lepas. Itupun nasib baik orang yang balik ke utara tu sempat singgah ke Melaka sebelum semuanya bersurai.

adik beradik yang kesemuanya perempuan tu...

7 comments:

  1. assalamualaikum Sari, meriahnya bila berkumpul adik beradik ni kan.

    ReplyDelete
  2. wah, meriahnye family!
    Best kn kalau dpt kumpul ramai-ramai cmni?

    ReplyDelete
  3. salam... adik beradik perempuan ramai, best, senang berbagi² kerja kalau berkumpul :)

    ReplyDelete
  4. sume adik beradik perempuan....sungguh meriah!

    ReplyDelete
  5. assalam sari..masa yang seronok bila dapat berkumpul dengan adik beradik kan..

    ReplyDelete
  6. teka siapa yg paling vogue...hehehe

    ReplyDelete
  7. sayang semuanya, Ila... yg paling vogue, mstilah kakak yg paling comey tu... hik3

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...