MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, February 12, 2011

SENI CISTAT... akhirnya!

ASSALAMUALAIKUM wbt



SANGAT teruja kerana akhirnya dapat juga membuat corak cistat macam Kak Azita.


Guru yang mengajar pun bukan orang lain selain Kak Ita sendiri. Di sini saya ingin mengabadikan ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada Kak Ita kerana keikhlasannya berkongsi ilmu dengan rakan-rakan di alam maya yang tiada sempadan ini. Semoga Allah menambahkan lagi rezeki Kak Ita sekeluarga, Amin.
Hari ini tak dapat nak cerita panjang-panjang kerana seperti biasa hujung minggu pelbagai agenda yang menanti. Kepada sahabat baik yang akan bergelar isteri pada hari ini, saya doakan semoga rumahtangga yang dibina akan berkekalan. Pandai-pandailah memikat hati encik suami ya, hehehe. Selamat Pengantin Baru, Ban.

lepas ni susahlah kita berdua nak makan berdamai lagi yek... hehehe

6 comments:

  1. as salam sari..cantiknya.
    dah pandai ye..mesti dapat cik gu yang dedikasi ni..

    ReplyDelete
  2. Salam Sari,
    cantiknya cistat tu. Berkilat2 filling dia. Buat jual ke tu

    ReplyDelete
  3. bestnyer pandai wat kuih...masih mencari masa nak berguru dgn yg pandai

    ReplyDelete
  4. cheesetart yg sgt sedap..esp yg filling blueberry...

    ReplyDelete
  5. Yus...alhamdulillah, menjadi dah cistatnya!!! Bila boleh K.Ita rasa ni...??? hehehe

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...