MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, February 10, 2011

MEE UDANG KUALA JURU

ASSALAMUALAIKUM wbt


JOM layan mee udang di Restoran Nelayan Kuala Juru.
Perghhhhh! Dia punya kuahhhh... aish! Sedap, ada rasa macam kuah mee bandung tapi lagi sedap sebab ada banyakkkkkkk udang... hehehe.

banyak udang.. sedap!

mee udang ketam... lagi sedap!

nasi prapik sotong dan udang.. sedap jugak!

kulit udang... tak sedap! Jadik.. tak yah makan.. hehehe.
Burpppp!! Alhamdulillah.. kenyang habiskan udang sendiri dan udang Yaya


Jus Amra + Asam Boi... inilah air paling sedap pernah jumpa

pemandangan luar restoran

pemandangan belakang restoran.. indah dan permai..

4 comments:

  1. png dgr tp x igt kat ner... kat ner kuala juru ni?

    ReplyDelete
  2. mak ai. Mee udang tu buat saya terliur.

    Salam kenal juga...:)

    ReplyDelete
  3. mak aihhhhhh berbaldi2 air liuq aku meleleh nengok tuhhh.. tak sabo nk mkn kedai!! hahaaaa

    ReplyDelete
  4. sedapppp...mee udang tu..
    salam kenal juga dari saye ye...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...