SARAPAN MEE KARI

Seri Kandi Tanah Jauhar
3

 Assalamualaikum WBT 


PAGI ni perut rasa lapar pulak, teringin nak makan berat sikit. Lepas clock in terus singgah kantin kot la ada apa yang menarik. Kalau tak ada, nasi goreng pun belasah aje la. Masuk-masuk jer nampak macaroni goreng favourite tapi masa nak ambil bekas polisterin ternampak pulak Mee Kari, terus dilema 🫣.



Sekarang memang suka sangat dengan makanan berkuah. Ambil keputusan bungkus Mee Kari.


Mee Kari letak tauhu pok banyak-banyak. Dah namanya layan diri tapi kena ingat orang belakang juga jangan tinggal kuah karinya aje.


Eh eh.. tengok tu.. macaroni pun dia tapau jugak, hahaha. Tapi yang ni nanti kita buat Lunch la ya. Mampat perut kalau sumbat semua pagi ni dah macam makan bufet pulak nanti, hahaha.

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Sedapnya sarapan SK tu. Dah lama tak makan mee kari 😋

    ReplyDelete
  2. sama macam ammi, kalau kat kedai sarapan tu ada juadah berkuah mmg itulah ammi terkam dulu. tak hingin de kita makan mee goreng, nasi goreng. ahaksss

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!