MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, April 7, 2010

dari sekuntum mawar merah

SALAM SEJAHTERA, baru sampai kat rumah Kak Ima.. mawar merah yang seniasa mekar tu . Hajat di hati tu nak mengambil award pemberian Kak Ima yang cantik jelita tu. Terima kasih Kak Ima, kerana sudi memberikan award ini kepada saya yang belum sampai setahun putik jagung pun berkecimpung di dalam dunia blogger ini.. hehe.


cantikkan awardnya.. nampak begitu elegan, kena betul dengan orang yang menganugerahkannya..


Ermmm, Kak Ima kata kena 'link' kan blog Kak Ima.. owhhhh.. dah lama pun link. Lepas ni saya serahkan award ini kepada anda semua yang sudi singgah, ambillah anugerah ini sebagai cenderahati. Anda semua merupakan pemenang anugerah ini tau.
Owh, ada tugasan...kena state 7 things about myself???.. ku fikir..


Pening juga, sebab hari tu dah bagi 10 untuk Honest Scrap Award . Takpe.. takpe, saya rasa saya nak kongsikan tujuh perkara tu:


1. boleh makan banyak-banyak.. hik2

2. dengan syarat jangan minum

3. boleh berleter panjang-panjang

4. boleh senyap dengan tiba-tiba.. hehe

5. sangat kreatif.... pemberian yang MAHA ESA

6. boleh simpan tangisan dalam senyuman, kadang-kadang orang tak tahu isi hati saya.

7. boleh tidur berselimut dalam keadaan sejuk atau panas pun.. hehe. Kalau tak selimut susah nak tidur.

tambah no 8 boleh tak?

Boleh tidur dalam kiraan 1 - 10...

No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

MAJLIS KAHWIN DI CYBERJAYA

Assalamualaikum... MASIH TERASA manisnya majlis perkahwinan antara Nasreen & Amin di Cyberjaya ini kerana di waktu beginilah semua ...