MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, January 20, 2013

I'M 12 YEARS OLD ~ YAYA

ASSALAMUALAIKUM...


KALAU diikutkan Seri Kandi jarang-jarang sekali update entry pada hari minggu. Tapi disebabkan hari ini merupakan hari penting bagi anaknda Seri Kandi maka Seri Kandi gigih menaip di saat jam di lappy Seri Kandi ni menunjukkan angka 12.07 minit pagi, hihi. Seri Kandi sebenarnya baru sahaja menyiapkan kek untuk hari lahir Yaya esok 20 Januari 2013 yang ke 12 tahun. Dan sejak petang tadi juga Seri Kandi sibuk menyiapkan lolipop oreo chocolate untuk diberikan kepada kawan-kawan Yaya. Memandangkan tahun ini merupakan tahun terakhir Yaya bergelar kanak-kanak walaupun badannya dah dekat sama dengan Seri Kandi itulah yang Seri Kandi gagahkan juga buat lolipop oreo tu. Kalau tidak, kirim salam jerlah.. hehehe. Seri Kandi rasa entry Seri Kandi ini agak klise tentu orang pun dah bosan membacanya.. hehehe. Memandangkan otot Seri Kandi dah lenguh dan kaki Seri Kandi pun dah letih kita layan gambar jerlah ya ;-))))

Yaya di usia seminggu
ketika menyambut ulangtahun yang pertama
ini ulangtahun yang ketiga... yang kedua ER ambil gambar video.. hilang entah ke mana videonya.. sayang sungguh!!
ulangtahun ke empat... potong pulut kuning tapi nak jugak tiup lilin jadi Seri Kandi nyalakan satu lilin blackout suruh tiup, hehe
 
kaburrrr... ulangtahun ke lima.. disambut bersama kawan-kawan Tadika Hikmah YPJ
ulangtahun ke enam... kali ini tiup lilin bersama babah dan bonda yang sambut eniberseri.. hehe
mak aihhh!! kuruihnya Yaya masa ni.. yang ke tujuh
ulangtahun ke lapan.. kenapa macam kurus jer.. rasanya masa umur lapan tahun Yaya agak debab.. hehe
tengah tiup lilin angka 9
ulangtahun ke 10
yang ke 11.. hanya lakaran dari Pakcik Kamal Effendi sebab Yaya potong kek dekat sekolah... dia kata cikgu tak bagi bawa kamera.. hehe.. nasib baik ada sketch nikan.. kan.. Kamal Effendi ;-))))


p/s Bila tengok balik gambar-gambar lama ni tetiba Seri Kandi rasa emo pulak.... huhuhu.

Doa bonda sentiasa mengiringimu. Tidak pernah dalam sehari bonda tidak mendoakan kesejahteraan Yaya. Bonda harap Yaya juga akan sentiasa mendoakan bonda kerana itulah sahaja bekalan bonda ke syurga selain dari amal ibadah dan sedekah jariah. Bonda doakan Yaya akan mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan UPSR yang akan menjelang September nanti, Amin.. amin Ya Rabbal Alamin.

 

17 comments:

  1. selamat hari lahir yaya. bila tgk gamba anak sambut besday, memang terasa kejap je masa berlalu kan? huhuhu

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir utk Yaya, dari pakcik mat. Moga panjang usia dan dipermudahkan segala2nya....Lilin Blackout?..haha, ok lah tu kan, dari nyalakan api perun, jenuh nak meniup, makin tiup, api makim besar, takmo padam....

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir buat yaya...auntie ida ingatkan yaya dah masuk 13 tahun ni, rupanya baru 12 tahun...:) masih kanak-kanak riang ye...btw, enjoy your birthday today...kalau dekat pasti auntie ida nak join sama...:-D

    ReplyDelete
  4. SALAM kedua2 insan bergelar ibu dan anak.. tahniah dgn ulang thun yaya ke 12 ini.. tiada ibu sapa lah yaya tiada ayah siapa alah ibu dan yaya hehehe.. tahniah saban tahun sari tak lupa amek gambar.. kenangan terbaik ni.. wpun video hilang tak pe janji ada gmbr2 ni...
    patut la dlm fb semalam dok kata pasal kek hehehe mana dia sari??? takl sabaq dah ni...hehe

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Yaya. Jadilah anak yang baik buat ayah dan ibu, ya... :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Tahniah Yaya...dah besar ye ank 1bu...moga jadi ank yg baik2 dan solehah ye InsyaAllah.... dan moga bejaya dgn cemerlang dlm UPSR thn ni..

    Selamat Hari Lahir YAYA...

    ReplyDelete
  7. Selamat Ulangtahun Kelahiran YAYA. Semoga terus menjadi anak yng cemerlang dan comel.

    All the best for UPSR nanti...!

    ReplyDelete
  8. happy birthday yaya!! I know u r a good girl..mak ayah tak risau punye lah! Akak gb punye birthday lagi 5 hari ye...hihihihi...

    P/s: tau tak yaya share sameeee birthday dengan anak buah gb dan ex-boifren gb?? Eh??

    ReplyDelete
  9. Rajin iui Yaya flash back balik hari ulangtahun puteri cilik ni.selamat hari lahir buat Yaya,moga dirahmati Allah...nampaknya sama umur dengan anak bujang sulung saya kak...moga UPSR beroleh result yg baik..

    ReplyDelete
  10. Happy birthday Yaya.....
    makin lama makin cantik manis anak dara akak nie....
    moga menjadi kebanggaan babah dan bonda yerk...

    ReplyDelete
  11. hepi besday Yaya
    alhamdulillah semoga jadi anak kebanggaan ibubapa ye Yaya
    dah anak dara, sama sebaya anak dara ke 2 sy tu he he th akhir sekolah rendah thn depan dah sekolah menengaha kan
    lolipop tu mesti kawan2 suker nanti

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday Yaya... Semoga berjaya dengan cemerlang dalam UPSR dan jadi anak solehah.. Suka tengok gambar2 kenangan hari lahir Yaya... Kak Sari kongsi la gambar lolipop tu... dengan resepinya sekali..tq

    ReplyDelete
  13. Eppy bthdy yaya..smoga mjadi ank yg membhagiakn kluarga..cemerlg dlm upsr klak..skjp jew kn dh besar..

    ReplyDelete
  14. selamat harii lahir yaya...moga jadi anak solehah..ameen...

    ReplyDelete
  15. Happy Belated Birthday Yaya. Mesti bonda yg terlebih seronok setiap kali celebrate kan...hihihihi

    ReplyDelete
  16. happy belated birthday dear n moga berjaya dalam UPSR nnti ye

    ReplyDelete
  17. selamat hari lahir buat yaya.. thn ni ambik upsr la ye.. smoga dpt result y cemerlang ye.. wah..setiap tahun ada kenangan yaya myambut ulangtahun kelahiran.. untungnyer yaya..rajin mama dia buatkan kek.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....