SARAPAN DI MOLEK KITCHEN LAGI

Seri Kandi Tanah Jauhar
9

 Assalamualaikum...

MINGGU akhir PKPB di JOHOR Bahru. Sepanjang minggu ini, hanya dua hari Sk ke pejabat selepas mengambil cuti pada ahad dan isnin. Selasa masuk pejabat manakala rabu dan khamis giliran Sk bekerja dari rumah. Tapi, Sk sengaja masuk ke pejabat semalam untuk menyusun semula tarikh dalam enrolmen kolej yang bertukar kerana pandemik yang melanda seluruh dunia. Puas guna pc pejabat, tak perlu nak save kerja banyak kali lepas tu tak jumpa file, huwa huwa huwa.


Sekali lagi Sk dan Iman memilih untuk bersarapan di Molek Kitchen. Kali ini pula sengaja keluar bersarapan agak lewat dari biasa sebab lepas tu ada nak beli barang di mall. Kalau cepat sangat, nanti mall belum buka pulak. Matahari dah meninggi, tekak pun dahaga, Sk pilih honey lemon ais dan Iman pulak sekarang suka beno dengan nescafe ais, dah jangkit Cikwa nampaknya.


Pancake  🥞 untuk Iman, gebu sungguh pancake tu, manis disirami sirap maple. Iman makan separuh, Sk makan separuh, konsepnya sharing is caring, hahaha.
Sk pula pesan Sandwiches.. pun berkongsi jugaklah. Rasanya makan berempat pun cukup beno sandwich ni, tengoklah berlapis-lapis roti dan intinya.

Boleh baca kisah kami di Molek Kitchen di





Post a Comment

9Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. SA dah setahun lebih tak minum ais..tengok air tu teringin plak...

    ReplyDelete
  2. untuk 2 orang memang cukup dah untuk sarapan. menarik lak pancake tu. gebu

    ReplyDelete
  3. boleh eh masuk office kalau hari kita WFH? klu my office , tak boleh.... :( sbb tu byk kerja tertangguh

    ReplyDelete
  4. Sedap pulak nampak sandwich tu :)

    ReplyDelete
  5. Macam sedap je makan kat sini. Suka yang simple2 macam ni

    ReplyDelete
  6. Budak-budak student macam Iman memang dijangkiti kopi kot.. Hihihi

    ReplyDelete
  7. dan akhirnya bersambung lagi pkpb sampai 31 disember..huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. Bilalah nak pi sini makan, orang komen atas ni lama tak datang rumah, so takde geng nak memakan hahahaha

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!