DUBAI CHOCOLAIT CAKE & DUBAI CHOCOLAIT KEK BATIK

Seri Kandi Tanah Jauhar
4

 Assalamualaikum WBT 


TENGAH viral sekarang, Dubai Chocolate. Tak pernah jumpa dan beli tapi Maneh by Momo dan Oh My Cakes ada jual kek yang letak Dubai Choc ni. Dua kali percubaan ke Oh My Cakes, kek dubai dah habis. OMC jual kek dubai RM10/sepotong, cukup murah.. semua kek OMC memang murah macam tanam pokok koko dan gandum sendiri belakang kedai, hehehe.




Sebab dua kali percubaan nak beli Dubai Cake di OMC gagal, kita mengalahlah beli di kedai mahal. RM17.90/ sepotong ya, kalah Secret Recipe, takpe, kita kan kayo masih awal bulan lagi ni 😄. Alang-alang tu, beli jugak sepotong Dubai Chocolait Kek Batik, RM8.90/ sepotong, terpaling sedaplah ia sebab ada cheese.



Ada restoran baru buka sebelah Maneh by Momo ni, Restoran Kesum namanya,  baik.. nanti kami singgah sini pulak lain kali ya, Cik Kesum 😄.

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Tengah demam ni tgok kek Tu..alahai sedapnyaaaa....

    ReplyDelete
  2. Uncle Awal bulan ok... hujung bulan makan megi

    ReplyDelete
  3. Nampak sedapp..Tapi ada rupa Hampir ke indulgence.. Dari zaman Crombolini viral..tak singgah singgah lagi Maneh by Momo ni 😅

    ReplyDelete
  4. Comel jew namanya, Restoran Kesum! Apa agaknya menu yang ditawarkan oleh Cik Kesum.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!