MAJLIS PERPISAHAN DI ASHHRYSHOSHEDAP

Seri Kandi Tanah Jauhar
2

 Assalamualaikum WBT 


TAK ada angin tak ada ribut tetiber pagi ni Zalina ajak makan tengahari ramai-ramai di Ashhryshoshedap. Miza 'last day' rupanya hari ini. Miza dapat kerja baharu di tempat lain. Tahniah, Miza! Miza merupakan rakan sepejabat di bahagian tajaan dan pinjaman.


Tapi tu laaa.. Sk dan Rafidah pulak ada mesyuarat pukul 11.30. Jadi, kami berdua sampai lambat semasa yang lain sudah mula menjamu selera. Tak dapatlah Sk ambil gambar memasing sorang-sorang dengan menu makanan pilihan memasing yang memukau perasaan, hehehe.




Thirsty Pineapple
RM13.90

Kadang penat dengan sikap manusia yang terlalu pentingkan diri. asyik kita je nak jaga hati dia, tapi hati kita siapa nak jaga. kita juga perlukan perhatian yang sewajarnya. Kata Habsah kepada Mariam sambil meneguk air pineapple lemon yang sedap nak arwah ni. Jaga jaga air pineapple ni dia punya sedap sampai tak perasan sedutan dia membuatkan kau nak order buat kali kedua. Tryyy lahh ok!



Pilihan Tuan Tanah Kedaung

Set Nasi Daging Harimau Menangis Kerana Telah Dicurangi Kekasihnya
RM29.90

Dengan perapan istimewa membuatkan rasa daging harimau menangis tidak ubah seperti daging harimau menangis di Selatan Thai. Daging pula kita menggunakan daging batang pinang (tenderloin). Didatangi dengan sos thai yang sangat terpaling padu. Bayangkan perapan daging sampai kedalam daging dan sekali kunyah kau terus sepikkk thaii na, wan hunlet masat masat. Daging perapan dimasak sempurna memberikan nikmat setiap kali cicahan & kunyahan. Siapa tak makan daging takpe, kau order je tapi kau makan sos jelah. Daging dia bagi shuben. Tiberr

Hahahaha.. copy pasti dari menu dia.




Pilihan Fidah

Spaghetti Salted Egg Prawn (Sweet Creamy & Spicy)
RM32.90

Gaissssss *sambil kesat air mata* spaghetti ni sedap sangat! combinattion salted egg shoshedap yang memang sangat sedap ni pulak pakai udang. udang memang segar dan leceh sikit udang ni sebab kene kopek. tapi kalau dah suka kan lautan api pun sanggup diredah. macam dulu dulu bercinta semuanya indah. kalau herott sikit mula lah nak bergaduh. ingat tau. kita hidup tak lama. jadi apa apa pun try lah order ni ok! muahh ciked!

Bukan kesat air mata lagi, air hidung pun keluar, pedassshh!




Creamy Butter Tomyam Udang
RM32.90

This one ya rabbi, you tahu tak dia punya rasa hint of tomyam bila makan terasa macam you tak terfikir yang you tengah single. Tiba tiba dunia you ni macam sedang dilamun cinta, macam you menunggu hari untuk disunting anak raya, manakala dah 33 tahun single. Rupanya sebab makan Creamy Butter Tomyam ni buat hati berbunga macam bercintah. Hahahahaha. Betul betul mintak maaf, terus delulu mood datang. Hahahaha tak tak, kita nak bagi tahu this one new menu yang mana selalunya creamy butter kan tapi kita olah menjadi tomyam dan rasa nya pedas, tomyam! Yang mana suka udang order this one ok!




Miza, tudung kelabu berkaca mata. Tahniah, Miza. Semoga berjaya di tempat baharu dan berkhidmat dengan cemerlang.






Tinggal berlapanlah nampaknya kami. Tapi, Miza kata, dia pergi dekat aje, hehehe. Selamat melapor diri, Miza!

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. x tahan baca caption kat gambar makanan tu...gelak SA..tapi nampak sedap..menggiurkan especially udang tu...kita dah la kena puasa seafood sebulan 2 ni sebab kolesterol naik tinggi...menduga betul...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!