MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, February 9, 2011

KEK KAREMEL DAH JADI

ASSALAMUALAIKUM wbt


ANDA teruja dengan tajuk di atas? Atau dengan gambar kek karemel itu? Hehehe...

Tempahan dari teman sekerja yang teringin benar hendak makan kek karemel akhirnya dapat juga saya tunaikan. Memang agak berdebar kali ini sebab takut terjadi lagi karemel menangis tapi Alhamdulillah, memang rezeki Shuhaida kali ni.

Di bawah ni gambar-gambar karemel menangis yang tidak dapat dimuat naik pada entri yang lepas. Layanzzzzzzz!!



Tengok resepi di sini.

2 comments:

  1. tepuk tangan....
    cantik kek karamel tu....
    mas pun fobia gak nk buat kek ni lagi sebab ada kejadian disebalik pembikinan kek karamel tu...wakaka..

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh! Teruja nak tahu apa kejadian belakang tabir tu? Storylah sikit kat email... hihihi

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...