EMOSINYA TONTON 'CARI AKU DI SYURGA'

Assalamualaikum…

PERTAMA sekali, tahniah kepada Shahrulezad Mohameddin kerana drama rantaian arahan beliau sekali lagi terpilih untuk menghiasi slot Samarinda TV3 sempena Ramadhan tahun ini selepas Drama Nur menjadi fenomena tahun lalu. Sebenarnya, semasa melihat gezek drama ni mula dipromosikan TV3, Sk dah tertarik untuk menonton gara-gara Jannah Nick yang memegang watak utama. 
Tapi… tak sangkalah pulak yang Si Jannah ni membawa watak menyakitkan hati lagi-lagi dalam episod (10) malam tadi, grrrrrrrrrr! Rasa nak ketuk-ketukkkkk jer kepala kau Jannah oittt! Hahahaha


Hei, Lisa.. meh sini Mak Inche nak tanya dengan kau, Dulu… siapa yang nak kahwin sangat dengan Si Anaz tu? Konon nak buktikan dekat mak kau yang kau boleh hidup bahagia tanpa harta dan wang ringgit mak kau. Si Arif tu dah cukup baik dah.. handsome pun ya, lemah lembut pun ya.. tetiba kau nak sangat kahwin dengan Anaz yang kau baru kenal seminggu dua tu.. lepas tu.. kau bagi pulak Anaz tu biol dengan perangai kau yang suka memberontak tu sampai Si Anaz jadi tak tentu hala, gabra dan gelabah semacam, Nampak kau jer terus menggigil. Kesian Anaz dapat bini yang menakutkan macam kau!








Ni semua pembalasan sebab kau derhaka dengan mak kau. 
Kau ingat, seburuk-buruk mak kau, dia tetap mak kau, tau tak @#$%^&;;*&;;^%$$#!!!!

2 comments:

  1. Mudah2an ada pengajaran dan iktibarnya

    ReplyDelete
  2. tak berapa berkenan jalan cerita drama ni.. tak suka perangai kurang hajar si lisa tu

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih