OTAK SEORANG MAT REMPIT

ASSALAMUALAIKUM..
Selamat Petang...

HARI ni saya nak ceritakan tentang seorang Mat Rempit... jom, layanzzzzzzzzzz!


Pada suatu hari, seorang mat rempit yang aktif dalam perlumbaan haram telah mendapat habuannya. Sedang asyik membuat pelbagai aksi superman dan cicakman, dia tiba-tiba hilang kawalan dan bergesel dengan seorang kawannya hingga terlanggar pembahagi jalan. Topi keledar yang tidak diikat ketat telah tertanggal. Kemalangan itu begitu ngeri hingga sebatang besi telah tercucuk di kepalanya. Menurut doktor, jika besi itu tidak mengenai otak, mat rempit yang maih bergelar pelajar itu mempunyai harapan untuk diselamatkan.

Mendengar penjelasan doktor itu, bapa mat rempit berkenaan berkata, "Owh, macam tu tentu dia akan selamat kerana besi itu pasti tidak dapat mengenai otaknya."

Doktor yang kagum dengan keyakinan si bapa ini terus bertanya, "Bagaimana pak cik boleh begitu yakin, hingga perkataan insya'Allah pun pak cik tak sebut?"

Jawab si bapa, "Masakan besi itu boleh mengenai otaknya kerana dia memang TAK ADA OTAK, kalau dia ada otak, tentu dia tak buat kerja gila lagi merbahaya ini, buat habis duit aku jer anto dia belajor!"

HEHEHEEEEEEE...

2 comments:

  1. Yusa...hehehe...ingatkan kenapalah besi tu tak kena otak...rupanya takde otak...hahaha....

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..