IBU MASUK WAD

Seri Kandi Tanah Jauhar
9

 Assalamualaikum WBT

LEWAT petang semalam, Cik Ani bagitahu, ibu muntah-muntah, sakit ulu hati dan sakit dada. Sk memang tak ada kenderaan nak bergerak ke sana, Pak Inche terlibat urusetia Jom Heboh Media Prima di Plaza Angsana. Iman lanjutkan pinjam kereta sampai ahad (hari ni). Sk telefon ibu, ibu mengadu dia sakit sangat. Tapi, ibu ni kalau sakit, dia tak mahu pergi klinik apalagi hospital. Angah dan Cik Ani paksa bawa ke klinik. Doktor nasihat bawa ke hospital dan beri surat rujukan, tapi tetap berdegil tak mahu pergi.


Pukul 4++ pagi, ibu masih sakit dan tak kurang pun sakitnya. Ibu akhirnya mengalah dan rela dibawa kehospital. Che Li dan Cik Ani terus bawa ke kecemasan dan bawa surat rujukan doktor dari klinik. Syukur, tak perlu menunggu lama, ibu terus dibawa masuk dan diberi painkiller. 


Sk ambil cuti kecemasan. Pagi ni terus ke HSA tengok ibu. Dapat kebenaran masuk bergilir, cuma seorang sahaja dibenarkan masuk bukan pada waktu melawat.


Cik Ani ada di wad, Sk naik, Cik Ani turub. Kemudian Angah naik, Sk pulak turun. Pukul 10 Cikwa sampai dari KL. Malam ni Cikwa jaga ibu di wad.


Ya Allah Ya Tuhanku, ringankanlah kesakitan ibuku dan berilah kesembuhan serta permudahkan urusan kami Ya Allah Yang Maha Penyembuh, Amiiinnn Ya Robbal Alamiiinnn.


Post a Comment

9Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Allahu...semoga Ibu SK cepat sembuh dan dipermudahkan segala rawatan ye..bila mak kita dakit ni memang x keruan kita anak-anak kan...

    ReplyDelete
  2. Mudah-mudahan ibu SK segera sembuh, dipermudahkan segala urusan perawatannya. Amin.

    ReplyDelete
  3. Moga diberi kesembuhan afiat buat Ibu Kak Seri.. salah makan ke apa Kak?

    ReplyDelete
  4. Semoga ibu sk dianugerahi keafiatan yang berpanjangan
    Aamiin

    ReplyDelete
  5. Syafakillah ibu 🤲
    Semoga ibu kembali sihat dan dipermudahkan segala urusan buat SK sekeluarga aamin

    ReplyDelete
  6. semoga Allah ringan kan kesakitan ibu dan hilangkan rasa sakit,moga ibu cepat sihat seperti biasa..

    ReplyDelete
  7. moga diberi kesembuhan buat emak akak..

    ReplyDelete
  8. Moga cepat sembuh Ibu SK dan dipermudahkan segala urusan penyembuhannya.

    ReplyDelete
  9. amiin2...semoga diberi kesembuhan pd ibu SA...sedihnya tengok gambar last tu..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!