CURRY LOVERS - Alam Sari Di Tanah Jauhar

CURRY LOVERS

 Assalamualaikum...


SK ni memang sejak kecil diajar makan kari.
Arwah abah memang peminat masakan India
Bila dah kahwin pulak, faham-fahamlah.. Pak Inche tu ada DKK di sebelah ayah
Ayah Pak Inche ni dulu kerani estet 
dah di sebelah utara kan, memang karilah memanjang
Jadi, taklah susah bagi Sk untuk menerima masakan India ni


Dua-dua gambar ni semasa kami makan Nasi Daun Pisang di Ashoka Curry House
Gambar atas tu Ashoka Adda Heights
yang bawah ni Ashoka Jalan Dapat
Sk lebih suka makan di Ashoka Jalan Dapat
lagi puas sebab dulang dia beso, hahahha

Papadom jangan lupa!
Sayur mesti banyak
Kuah harus banjirrrrr
Nyummmm


9 comments:

  1. Ohhh sedap sangat ni.. Sama lah arwah ayah pun memang ajar makan kari, siap mintak isteri kawan india dia ajar buat capati, kari dll.

    ReplyDelete
  2. abe kie ni ore kelate jd kari2 ni x berapa gemar. cuma jrg2 sekali tu pi la makan di kedai mamak.

    ReplyDelete
  3. Kuss semangatt... nampak sedap plakkk...tu lepas makan, cium jari pun lekat tu bau kari ekkk hahaha

    ReplyDelete
  4. Sy pun peminat kari..dalam seminggu xpekena kari mmg tak sah..klo masak kari ada kuah lebih cnfirm masak lempeng pula..hehe😊😋🤗🤭

    ReplyDelete
  5. papadom tu wajib ada.. tapi klu ada, tambah dua/tiga pinggan pula.. hancus diet

    ReplyDelete
  6. peggghhh!! godaan nya..buka entry ni tengah malam pulak tu..Jam 1 pagi nih...hahaah

    ReplyDelete
  7. Sy mkn kari kalau ada lebih kuah akan buat lempeng..sedap kari cicah lempeng 😄

    ReplyDelete
  8. berbagai bonus besar menanti di IONQQ
    ayo di tunggu apa lagi, segera bergabung bersama kami di IONQQ
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih