APRON MERAH JAMBU DARI MAS80

Seri Kandi Tanah Jauhar
0
ASSALAMUALAIKUM... Sabtu datang lagi, Sabtu yang menjanjikan seribu satu benda yang direncanakan mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar.

Saya baru tukar apron hijau saya yang dah comot tu dengan apron merah jambu ni. Santek kan... Saya baca ramai yang nak gantung je apron ni dalam almari, tapi saya nak pakai.. barulah semangat sikit memasak.. hehe.






Apron ni Mas80 yang bagi. Terima kasih ya Mas. Oh.. Mas nak tahu apa jenis lauk yang saya suka masak ya...



Ermmm... macam-macamlah Mas tapi kalau paling suka tu Asam Pedas Tetel kot sebab en hubby suka makan.. isk, dah lama pulak tak masak asam pedas tetel ni.. nyum2..

pencuci mulut paling best pulak mestilah Puding Koktel yang ibu saya buat... orang lain memang tak boleh challenge tau...

Biskut Raya kegemaran.. tentunya Tart Nenas... sebalang pun boleh habis!

Okey, saya nak bagi award ni pada kawan yang suka main masak-masak ya.. nak kena pilih tiga orang je ya.. Takpelah, syaratnya sesiapa yang belum dapat apron ni tapi ada gambar makanan di rumah dia, silalah mengambilnya.. terima kasih kerana sudi mengambilnya ya..

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!