CUCI MULUT DENGAN DURIAN

Seri Kandi Tanah Jauhar
7

 Assalamualaikum WBT

DAH tak tahan laparrrr dan terliur lepas masak Asam Pedas Ikan Pari, malam tadi. Pak Inche kata, dah dalam perjalanan, Sk pun tak tanya kat mana. Pukul 8.30, Iman kata, jomlah makan dulu. Akhirnya, 8.45, buat keputusan untuk makan dulu. Tak apa, nanti Pak Inche balik, boleh ulang makan lagi sekali 🤭.

Belum pun suku luak nasi dalam pinggan, terdengar bunyi kereta masuk halaman. Pak Inche masuk dapur sambil jinjing beg plastik mengandungi dua bekas polisterin. Kami habiskan makan sementara Pak Inche mandi. Lepas tu, hidang nasi untuk Pak Inche.


Pak Inche makan nasi, Sk dan Iman makan durian 😆. Pak Inche ada Jamuan Durian bersama rakan media, ada rezeki kami, Pak Inche bawa durian 8 ulas dari buah berlainan. Tak pasti jenisnya tapi yang atas tu sedap betul duriannya, yang bawah tu pulak tak rasa durian, macam rasa mentega manis 🤭. Tengok pada saiz biji macam En Mus. Macam dia la.. tapi tak tahu betul ke tidak sebab kami bukan pakar durian 😂.
Tags

Post a Comment

7Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. amboi kerlass pencuci mulut SK malam tu ye.. durian gituew

    ReplyDelete
  2. Rezeki lepas makan nasi terus makan durian.

    ReplyDelete
  3. rezeki SK juga bila husband dpt bw blk 8 ulas durian tu

    ReplyDelete
  4. Tak ada yg bisa mengalahkan godaan durian memang 😄😄😍. Apalagi kalo rasa macam butter saking lembuuutnya ya kak 😄👍

    ReplyDelete
  5. Fuhhh..baru khatam baca entry bonda 😂. Takdan nak jalan siniiii. Pagi² dah nampak durian pulak dah.. nak kene carik jugak nampaknya ni. Abah ahnaffea pun dah lama tak dapat durian free. Hahaha

    ReplyDelete
  6. Wah, bertuahlah badan kalau betul-betul Encik Mus yang dimakan tu.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!