HADIAH TOP KOMENTAR JUN DARI BLOGGER ANAK OMAK

Seri Kandi Tanah Jauhar
9

 Assalamualaikum WBT

HARI Sabtu lepas, dapat whatsapp dari Ninjavan Courier, mereka dah hantar parcel milik Sk di post guard asrama kolej. Seingat Sk, tak ada beli barang online. Hurmm.. ingat-ingat balik, Anak Omak ada mintak alamat sebab Sk dipilih sebagai Top Komentar Bulan Jun di Blog AnakOmak6. Tak pulak Ret beritahu dah kirim hadiahnya 😆.

Disebabkan hari isnin baru naik kerja, hari isnin la baru dapat ambil parcelnya, tapi.. tak ada. Memang kebelakangan ni kerap ya parcel hilang dari post guard. Entah siapa yang suka ambil parcel orang. Dulu-dulu tak ada pun macam ni. Sedih.. 

Tapi pagi ni, tengok ada atas meja. Rupanya, ada yang simpankan sebelum ia hilang. Sk tak terus buka juga sebab ragu-ragu. Tengok nama pengirim macam kedai. Selalu yang viral orang 'hantar-hantar' tu, tak ada nama pengirim, kan 😆. Eh, kau ada musuh ke Sk, tiber paranoid. Tu la.. suka sangat baca novel seram 👻👻👻


Ambil gambar dulu, tak buka lagi kotak hadiah tu. Sejenis sayang nak cabut riben 😆.


Awww.. so sweet Ret!


Terima kasih, Ret. Pandai Ret pilih nama nak letak kat keychain tu. Bukan mur mur ni, boleh gantung kat kunci kereta 😍😍😍.

Kalau nak baca celoteh Ret, bolehlah singgah DI SINI!

Post a Comment

9Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Woww....Bulan Jun punya eh.. Tahniah!! Syoknya! Betullah tu...Bukan mur murr ni..hoho...

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah sampai juga... ni tgh risau gak sbb satu lagi x sampai2 kat owner hahaha.. pape pun tahniah kak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry kak.. lupa gila nak msg bgtau ada parcel hahah

      Delete
  3. wah.. bestnya.. bila tah saya nak jadi pengkomen terbanyak ni.. haha

    ReplyDelete
  4. Wah best ni dapat gift top commentator. Tahniah..!!

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!