APPLE PIE sedia untuk dibakar..

Seri Kandi Tanah Jauhar
4
SALAM SEJAHTERA.. teman-temanku.. Dah belajar mencanai sekarang kita tengok macammana nak pindahkan doh yang telah dicanai ke dalam acuan ya. Teknik ini penting juga supaya doh tidak pecah semasa dipindahkan.




Ha, yang ni cara nak tutup pai yang telah diisi inti. Nasib baik masuk kelas,kalau tak mahunya saya canai panjang-panjang satu persatu.. haha. Sekali lagi terima kasih pada Shasha yang mengajar dan Kak Asnah yang menjemput.




Tunggu nanti saya entri resepi Chicken Pie ya. Nampak sama tapi memang tak sama dari segi adunan crust dan intinya tu dah tentunya ayamkan.. Jadi, jumpa nanti ya..

bersama hasil masakan kami.. chicken pie
Tags

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. salam yus..akak tengah tunggu ni nak blajor wat chicken pie ..tak sabo lah..cpt sikit ye.

    ReplyDelete
  2. salam, datin.. i'm comin.. hehe

    Zaidharis, belum terror lagi.. bru bljr.. huhu

    ReplyDelete
  3. hai cik sari,
    dah teror dah tu,
    hehe~

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!