MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, May 4, 2010

APPLE PIE sedia untuk dibakar..

SALAM SEJAHTERA.. teman-temanku.. Dah belajar mencanai sekarang kita tengok macammana nak pindahkan doh yang telah dicanai ke dalam acuan ya. Teknik ini penting juga supaya doh tidak pecah semasa dipindahkan.




Ha, yang ni cara nak tutup pai yang telah diisi inti. Nasib baik masuk kelas,kalau tak mahunya saya canai panjang-panjang satu persatu.. haha. Sekali lagi terima kasih pada Shasha yang mengajar dan Kak Asnah yang menjemput.




Tunggu nanti saya entri resepi Chicken Pie ya. Nampak sama tapi memang tak sama dari segi adunan crust dan intinya tu dah tentunya ayamkan.. Jadi, jumpa nanti ya..

bersama hasil masakan kami.. chicken pie

4 comments:

  1. salam yus..akak tengah tunggu ni nak blajor wat chicken pie ..tak sabo lah..cpt sikit ye.

    ReplyDelete
  2. salam, datin.. i'm comin.. hehe

    Zaidharis, belum terror lagi.. bru bljr.. huhu

    ReplyDelete
  3. hai cik sari,
    dah teror dah tu,
    hehe~

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...