AYAM GORENG ADIGUN

ASSALAMUALAIKUM...
SELAMAT pagi Isnin... hari ini hari terakhir bulan Mei, esok bulan Jun menanti. Rasa macam bersemangat hari ni, tak tahulah kenapa, mungkin pasal cuti tiga hari dan saya dapat bermalas-malasan di rumah semalam.. hehe.

Malas punya pasal, malam tadi saya tidak memasak. Tapi En Hubby saya goreng ayam ala-ala Kentucky Fried Chicken. Tapi ayam yang patutnya kuning keemasan jadi coklat mungkin pasal tak ada supervisor bertugas.. ahakz! Layan gambar jerlah...




beli jer tepung kentucky ni...



ada banyak.. suka hatilah nak belasah sorang berapa ketul pun.. hehe..

2 comments:

  1. Coklat pun coklatlah...janji cik abang tu rajin nak tolong gorengkan! Untung badan, tinggal makan je!

    ReplyDelete
  2. sedapnya ayam goreng, nak cicah ngan sos....

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..