MAKAN-MAKAN DI DER CABIN BISTRO SEMPENA BIRTHDAY CIK ANI

Seri Kandi Tanah Jauhar
4

 Assalamualaikum WBT



8 Mei lepas merupakan tarikh ulangtahun kelahiran Cik Ani yang ke 41 tahun. Petang tu, Che Li telefon jemput makan-makan di Der Cabin Bistro Taman U selepas maghrib. Jangan lambat-lambat sebab Angah nak buat Telor Pindang, lepas maghrib terus keluar, pesan Che Li. 

Angah pun dapat panggilan yang sama dari Che Li. Sk tanya Angah, Cik Ani tahu ke? Tak tahu.. Hehehe. Romantica jugak Che Li nak buat kejutan hari jadi Cik Ani. 


Lenyap semua gambar makanan malam tu sebab handphone Sk masuk air. Bukan masuk air betul-betul tapi masuk angin keluar asap daaaa.. Nasib baik dapat screen shot video dari handphone Angah dan Iman. Dalam family yang rajin ambil pic food cuma Sk dan Cikwa jer, hehehe. 

Selamat Hari Lahir, Cik Ani. Semoga dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik dan diberikan kebahagiaan dan kesejahteraan oleh Allah swt jua, Aamiiinnn YRA. 

Terima kasih Che Li belanja makan.. Burppp! Alhamdulillah 😋

Post a Comment

4Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. happy belated birthday Cik Ani...alahai lenyap gmbr2 makanan tu..

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday cik ani, biarthday cik ani sama tarikh dengan birthday si Baem..

    ReplyDelete
  3. Sanah helwah Cik Ani yang manis. Semoga sihat dan gembira selalu bersama keluarga tersayang.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!