MAKAN DI TI CAFE

 Assalamualaikum...

WALAUPUN hari ini terlibat dengan Program Bicara Integriti dengan makan dan minum ditanggung, Sk ajak Iman makan tengahari sama kerana lokasi program hanya berdepan dengan pejabat Iman. Dah lama teringin nak makan di Ti Cafe yang terletak di Jalan Ngee Heng ni, tapi tak pernah berkesempatan sama ada masih terlalu pagi atau dah lewat petang, hihihi.


Tiga hidangan signature di Ti Cafe iaitu Nasi Ayam Hainan, Nasi Beriani Ayam dan Nasi Beriani Daging.


Iman nak makan Nasi Ayam Hainan. Terkejut tengok mewah sungguh hidangan nasi ayam, tapi memang padanlah dengan harganya.


Persembahannya juga sungguh mantap. Haruslah datang lagi ke sini untuk menikmati nasi ayam yang sedap.


Ada Lunch Specialities setiap hari 11 pagi hingga 2 petang, Nasi Lemak, Nasi Putih dengan lauk pilihan Ayam Butter, Ayam Masak Masam Manis, Ikan Masam Manis dan Ayam Szechuan.


Pilihan Sk, Nasi Putih dan Ayam Szechuan. Ayamnya banyak sangat, nasi dah habis, ayam banyak lagi. Masakan ni sama macam Ayam Kungpao, sedap.. tapi ayam sedikit keras dan kalau dia maniskan sikit, tentu lebih sedap.


Sampai merah-merah muka makan ayam keras. Mungkin lepas ni kena terus makan ikan yang teksturnya lebih lembut untuk remaja purba macam Sk.
Hahahahaha.. hahahahahaha.

Post a Comment

7 Comments

  1. makan lagi.....!! hahah adoii ok nak cari kedai makan jgk laaa :p

    ReplyDelete
  2. Hehehe...ayam keras..mahu lenguh rahang.

    ReplyDelete
  3. Tengok sayur tauge tu rasa terliur pulak...Ayam rebus hainan tu kalau cicah sambal halia...sedapnya

    ReplyDelete
  4. Hainan pun SA suka...ada satu tempat yang SA suka sangat makan kat Downtown Damansara tu....lupa la nama dia...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih