MENANG GIVEAWAY PERFUME SR

Seri Kandi Tanah Jauhar
6

Assalamualaikum WBT 

GEMBIRA rasa di hati apabila Blogger Syazni Rahim mengumumkan Sk pemenang saguhati Giveaway Perfume SR melalui cabutan Wheels Of Name. Tak sangka la boleh menang sebab jarang nak bertuah kalau guna roda-roda ni, hahaha. Minggu lepas, SR beritahu, penghantaran hadiah telah dibuat, memang laju jugaklah sampainya, yabedabedoooo. 


Hadiah Saguhati merupakan Eau de toilette berukuran 30 ml. Eh, dia macam tahu-tahulah minyak wangi kita dah habis 😍. Koleksi FLOWER OF STORY ni merupakan bau dari bunga-bungaan, di kotaknya tertulis Freesia Daisy, mungkin inspirasi dari bunga daisy. Sesuai la dipakai sepanjang Ramadan nanti kerana bau bunga yang lembut dan tidak menusuk.

Terima kasih SR atas pemberian ini. Semoga bertambah lagi rezeki SR bagi menganjurkan Giveaway di masa-masa akan datang, Amiiinnn Ya Robbal Alamiiinnn.

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Alhamdulillah. Comel kotaknya.
    Sayapun dah dapat juga iaitu pen perfume.

    ReplyDelete
  2. Cantik pulak nampak perfume tu. Tahniah!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tahniah SK!
    Botol pun cantik tu...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah.. tahniah! Hadiah daripada SR pon Cuya dah dapat... dh pos entri haritu.. hehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!