MAKAN DI PULAI TOMYAM STATION

Seri Kandi Tanah Jauhar
10

 Assalamualaikum WBT


KISAH malam tadi.. melayankan Iman nak makan tomyam. Pak Inche berbuka di Grand Paragon atas jemputan Majlis Bandaraya Pasir Gudang. Iman kata, pukul 8 baru keluar makan la, sebab tak nak berebut-rebut. Semalam pulak dapat Bubur Lambuk Kambing sumbangan dari YPJ, jadi Iman berbuka Bubur Lambuk, Sk belum boleh berpuasa.


Teringin nak cuba masakan di restoran tomyam yang baru dibuka di Taman Pulai Makmur awal tahun ini. Selalu nampak ramai orang dan meriah, manalah tahu sedap kan..

Kami pesan

Nasi Putih 2
Jus Nenas
Jus Lobak Susu
Telur Dadar
Kailan Ikan Masin
Sotong Goreng Tepung
Tomyam Seafood

Jumlah RM46, agak mahal jika dibandingkan dengan Restoran Ainoni. Mungkin kos bahan mentah yang mereka dapat pun mahal. Ke.. sebab kami minta jus. Tapi tulah, kalau pelanggan minta pedas, tak payahlah campak cili banyak-banyak macam tu, perli ke apo?

😆😆😆

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. pekat nampak tomyam seafood tu...sotong goreng tepung tu ok ke kak?

    ReplyDelete
  2. haus haus haus hahha dah nk hujung2 ni rasa letih gila puasa... dah mcm budak2 rasa nak buka, lebih2 lg bila singgah sini nampak air :D

    ReplyDelete
  3. Biasanya harga makanan akn tambah mahal kalau kita order minuman jus buah. Itu pengalaman Kak Amie.

    ReplyDelete
  4. Mungkin juga sbb order jus tu SK...
    Rasanya hari ni nak buat jus carrot susu la hehe ..

    ReplyDelete
  5. Tapi jus dia nampak sedap..nampak laa🤭

    ReplyDelete
  6. Aduhai..jus nenas tu...sedpanyaaa....rsanya harga lebih sikit sebab jus buah kot...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!