BIHUN GORENG DAGING & NASI GORENG DAGING

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

 Assalamualaikum WBT

TAK larat habiskan daging dalam pinggan masa majlis hari jadi Che Li, tempohari. Banyak betul dan ditambah dah remaja purba ni, kan... 🤣. Daging yang tak habis dimakan, $k masukkan dalam tipuware dan bawa balik untuk diselamatkan.


Semalam, masak Bihun Goreng Daging untuk sarapan dengan Iman. 


Pagi ni, masak Nasi Goreng Daging untuk sarapan dengan Pak Inche. Iman dah balik kolej petang semalam, hari ni ada pertandingan bola jaring antara kelas. Syukur, semua daging dah wassalam.


Ada variasi sikit sarapan pagi ni. Selain nasi goreng ada roti kahwin (roti sapu kaya dan margerin) dengan telur separuh masak. Biar Pak Inche kenyang lama sikit sebab tengahari ini ada Press Conference untuk memperkenalkan coach dan manager terbaharu Pasukan JDT untuk saingan liga tahun 2023 ini. $k pulak nak pergi jemputan kahwin abang sepupu. Terasa diri semakin kertu bila abang-abang dan kakak-kakak yang dulu muda remaja kini dah jadi mak bapak pengantin, hihihi.

Okey, nak gosok baju pulak ni, sehingga berjumpa lagi.

Wassalam 🌹


Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. tengahari boleh gantung kuali la....

    ReplyDelete
  2. Saya suka daging berbanding ayam..dua2 menu tu saya suka..
    Eh,makan kenduri pun saya suka🤭

    ReplyDelete
  3. kak anak dara kita suka tau apa yang ada daging2 dalam menu dia..huhu

    ReplyDelete
  4. Sedap, bihun dan nasi goreng ada daging. Rajin SK memasak sarapan.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!