BELI MURTABAK DAGING CHEESE DALAM HUJAN LEBAT

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

 Assalamualaikum WBT


SEJAK beberapa minggu ni, setiap petang hujan di Tanah Jauhar. Memang susah nak nampak matahari petang. Kadang pukul 5 baru hujan, kadang pukul 3 dah hujan. Yang ni, pukul 4+, Sk keluar tapau Murtabak Daging Cheese di Kampung Kurnia, tetiba menderu. Nasib baik ada payung.


Murtabak Daging Cheese sekeping RM16, rasa macam masih sama harga dengan masa beli hari tu DI SINI. Beli dua keping, cukuplah makan anak-beranak kat rumah Cik Ani. Potong kecik saiz one bite senang makan.

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Nampak sedap tapi murtabak ni Dania je suka

    ReplyDelete
  2. di Petaling Jaya / KL pun sama juga. Time ammi nak balik pkl 4 tu perghhhh lebat. Nak naik grab pun takut tengok harganya. Tu yg kadang2 bos buat konsep dengar guruh di langit secretary di halau balik dulu

    ReplyDelete
  3. Dah musim hujan sekarang.
    Petang2 kalau hujan memang cepat rasa laparnya

    ReplyDelete
  4. boleh tahan rege nya kak, tp kalau murtabak johor daging banyak puas hati

    ReplyDelete
  5. Petang time hujan, pekena murtabak memang ngam.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!