PORTMEIRION.. HADIAH UNTUK DIRI SENDIRI - Alam Sari Di Tanah Jauhar

PORTMEIRION.. HADIAH UNTUK DIRI SENDIRI

 Assalamualaikum...


SEKIAN lama mengidam akhirnya berada dalam pelukan. Hadiah untuk diri sendiri imbuhan dari satu tugasan yang Sk sumbangkan untuk kolej pada tahun 2020. Sk terfikir untuk membeli sesuatu yang lumayan, yang boleh dipandang dan dikenang-kenang. 

Tapi, bila dah dapat yang ni, teringin pulaklah nak menambah lagi. Manusia macam tu la kan, mana pernah ada kepuasan. Dah ada satu nak dua, dah ada dua nak tiga pulak, kih kih kih. 

😅😅😅




12 comments:

  1. Tambah, jangan tak tambah. Belum cukup keluarganya tu hihihiii.

    ReplyDelete
  2. pasni set cawan plak kan... heheh

    ReplyDelete
  3. Terima kasih juga untuk diri sendiri.

    ReplyDelete
  4. wahh tahniah..dapat juga akhirnya..salam kenal

    ReplyDelete
  5. Cantikkk... puas hati kan.. hadiah tuk diri sendiri.. Hehe...

    ReplyDelete
  6. idaman kalbu juga yang ini tapi belum rezeki nak miliki,

    ReplyDelete
  7. Kita dah skodeng semalam hehehe.. insyaAllah bulan depan ada rezeki duit blog, nak beli hehehe..

    ReplyDelete
  8. selagi tak memiliki selagi tu akan dicari..hehe

    ReplyDelete
  9. cantiknyaa.. nak guna pun sayang

    ReplyDelete
  10. Syantkknya SK..
    Pinggan kayangan ni...
    Bila la saya nak dapat rezeki terpijak ni.. Hihihi

    ReplyDelete
  11. cantikkkkk tp x cukup tu kak... tambah lagi.. tambah lagi... hehehe

    ReplyDelete
  12. ada 9 permainan poker menarik di AJOQQ :D
    ayo segera bergabung dan dapatkan bonusnya :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih