TUDUNG SAJI VIRAL - Alam Sari Di Tanah Jauhar

TUDUNG SAJI VIRAL

 Assalamualaikum...


MACAM ni la setiap kali ke kedai saka,  kononnya nak beli barang viral lain tapi terjumpa yang lain. Jadi,  yang dicari tak dapat,  yang dibeli penuh sebakul jugak,  huwa huwa huwa. 


Nampak jer benda ni,  Iman cakap..  oh..  ni la tudung saji yang viral tu.  Dorang kata, makanan kita sentiasa panas,  kata Iman.  Percaya beno,  terus beli dua biji,  hihi. 


Guna untuk menutup lauk Telur Masak Lomak Cili Api semalam.  Lepas seploh minit pun masih panas berasap lagilah. (tipu) 


Tengok bawah renggang macam cicak boleh lalu jer,  hahah.  Terus tutup dengan tudung saji lain.  Nasib baik RM2.10 sajo. 




7 comments:

  1. hahahaha tipah tertipu..seram pulak cicak lalu hahaha

    ReplyDelete
  2. Hahahaha sama laa kita, tapi anak beli kat Shopee Kak, 4 segi beso.. tapi gelihatinya asyiklah lupa nak pakainya, sebab terselit di celah laci hahahahaha

    ReplyDelete
  3. yg viral tu x semestinye terbaik mak kann., hehehe

    ReplyDelete
  4. Comel jew tudung saji tu kan.

    ReplyDelete
  5. Saya lagi suka tudung saji bulat jaring tu.. Kat mana beli.. Cumil

    ReplyDelete
  6. cantik...tapi tak efisien pulak ek kegunaannya..buat props boleh la ni

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih