TAPAU LAUK NASI PADANG - Alam Sari Di Tanah Jauhar

TAPAU LAUK NASI PADANG

 Assalamualaikum...

DAH berfikir-fikir sedari sebelum keluar rumah tadi, apa masakan yang hendak dihidang malam nanti. Sk, jika ke Senai, memang petanglah baru balik. Rasa macam malas pulak nak masak. Nak masak ke tak.. nak masak ke tak... hurmmm...

Teringat kedai nasi padang di belakang rumah ni. Bagus jugak kalau bungkus lauk siap-siap, masuk peti sejuk. Malam nanti nak makan, boleh panaskan, bijok... bijok... 

😝😝😝

Beli empat lauk jer.. 

Gulai urat, gulai ayam, hati dan pedal ayam goreng serta sambal hijau. Eh, goreng telur dadar pun sedap ni penambah selera. Hurmmm.. patut ada ikan masin barulah umphhh!


Yey.. siap goreng telur dadar. Semua terus tak sabar nak makan. Pak Inche kata, pandai Sk beli lauk.. hahahah.. pandailah sangat. Nampaknya esok kenalah memasak. Menyambal lagilah kita wakkkkk 

😂😂😂

6 comments:

  1. Eh dia dah guna la pinggan mangkuk baru heheh

    ReplyDelete
  2. Peberet Suami kita Kak Gulai Urat tu kalau makan nasi padang.. kita geli hahahaha

    ReplyDelete
  3. Ya allah fav SA tu nasi padang..nak2 gulai tetel tu..yang rabbi terliur..masa duk Sg Buloh dulu rajin pi makan area tu..ramai ornag jual nasi padang

    ReplyDelete
  4. Gulai urat tu kalau kat Kedah dilanggkl Gulai Tunjang... Sedapnya bergetah

    ReplyDelete
  5. permainan poker yang gampang menangnya hanya di IONQQ
    ayo segera di coba permainan kami :D
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih