SANDWICH UNTUK SARAPAN - Alam Sari Di Tanah Jauhar

SANDWICH UNTUK SARAPAN

 Assalamualaikum...


SANDWICH tiga lapis sebagai sarapan pagi ni. Nampak jer sandwich ni macam senang kan tapi sebenarnya banyak kerja. Sebab itulah, harga sandwich macam ni agak mahal juga padahal bahan-bahan yang digunakan tidaklah mahal. Hurmmm.. kalau bahan jer dah mahal, buatnya renyah, tentulah berganda lagi harga sandwich agaknya, hihi.

Sk kalau nak sediakan sandwich ni, nak kena ada ruang kerja yang luas untuk letak bahan-bahan. Dah papan pemotongnya pun dekat dua kaki panjang kan, hahaha. Dengan telurnya, saladnya, sosejnya, memang ke meja makan la buat kerja. Kabinet dapur pun dah penuh dengan macam-macam, mana nak habis kerja mengemas. Terus fikir, patutlah sandwich ni mahal. Tapi, jangan intinya tipu, sudahlah.. pernah kena inti kat tepi jer, tengah kosong, huhu. Tu kalau sandwich yang beli kat kedai la.. huwa huwa huwa.

8 comments:

  1. Waalaikumussalam.
    Malam tadi mimpi dan buat sandwich untuk sarapan. Bangun pagi tengok dapur cuma ada roti dengan sardin tin saja. Baik jamu mata di sini. Kenyang dah. Balik dulu ye.

    ReplyDelete
  2. Sedap jugak bkfs sandwich telur.. Nak2 klu telur baru lepas rebus.. Panas2 perghh letak mayo.. Nikmat nyaa! Ok jap lagi nk makan sandwich la😜

    ReplyDelete
  3. Sedap, sihat & simple tapi mengenyangkan... I like 👍

    ReplyDelete
  4. Sandwich ni kira macam Myvi la... Sesuai untuk semua golongan.. Hihihihi (saya takdak Myvi)

    ReplyDelete
  5. permainan poker dengan pelayanan CS yang ramah dan terbaik hanya di IONQQ :D
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete
  6. good and clean food in the morning.. mmg sedap

    ReplyDelete
  7. Yaaa manyak keje, bab buat sandwich ni, Kakak aje yang rajin, omaknya maleh hahahaha

    ReplyDelete
  8. walaubanyak kerja..renyah..SA tetap suka sandwich

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih