RAYA MACAM LINTAH - Alam Sari Di Tanah Jauhar

RAYA MACAM LINTAH

 Assalamualaikum...

ANGAH janji hari ini nak masak Sayur Lodeh. Dia tanya, nak tapau atau makan? Sk tak kisah, tapau boleh, makan boleh. Tapi, kalau kami makan Lontong, Pak Inche macam mana?


Apo? Makan Nasi Daun Pisang 😆
Sebelum ke Senai, pergi tapau nasi daun Pisang kat Ashoka Adda Heights.


Ini baru makanan raya, Pak Inche. Dah doploh tahun kahwin orang Johor tapi tetap tak pandai makan Lontong.


Lepas makan, terus balik. Macam lintah pulak, dah kenyang, jatuh.. hahahahaha.




5 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri.... Maaf zahir & batin.Sedapnya lontong...Nak buat jugak lah

    ReplyDelete
  2. Hahahaaaa.... itu maksudnya raya macam lintah, dah kenyang terus jatuh.

    ReplyDelete
  3. ooo macam tu raya macam lintah....puas fikir bab tajuk ni ha..hehehe

    ReplyDelete
  4. berbagai bonus besar menanti di IONQQ
    ayo di tunggu apa lagi, segera bergabung bersama kami di IONQQ
    WA: +855 1537 3217

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih