SESAMBIL WORK FROM HOME - Alam Sari Di Tanah Jauhar

SESAMBIL WORK FROM HOME

 Assalamualaikum...

SESAMBIL WFH.. 







Kita lap sana sikit.. sini sikit.. Kesian tengok award Pak Inche kita ni terbiar dek tuannya 😂 sebelum tengahari ni taklah sibuk sangat, sibuknya layan anak tekak jer 😜😜😜


19 comments:

  1. Wah,banyak kejayaan PI dalam bidangnya..Tahniah, & semoga dimudahkan urusan...Mana MI punya madle🤭

    ReplyDelete
  2. tak sangka kan dalam pada pak inche penghibur hati kak seri dan iman ,,, hebat sebagai orang media .. banyak nak kena turunkan ilmu pada ain ni...

    ReplyDelete
  3. Cantik-cantik hadiahnya. Kenangan manis sepanjang kerjaya kena simpan baik-baik!

    ReplyDelete
  4. Bukan kaleng kaleng pak inche ye, banyak anugerahh dah menang!

    ReplyDelete
  5. fuyoooo... ni mesti Iman pun pandai berkarang kan mcm ayahnya hhehe

    ReplyDelete
  6. wahh... banyaknya kejayaan pak inche dlm kerjayanya... mst jd pakar rujuk di jabatan ni.. selamat hari raya kak.. br muncul sbb br ngadap pc.. hihihi

    ReplyDelete
  7. Huntungnya WFH
    Boleh nyambil memacam

    ReplyDelete
  8. dah WFM ea SK..bestlah leh menyambil yambil kata orang kan hihii ..tak sangka hebatnya pak inche..congrate

    ReplyDelete
  9. Aiiii akak nampak kuih raya dlm balang tu mcm sedap ja..kt rumah ni dh licin..dh basuh balang

    ReplyDelete
  10. Hebat. Bukan kaleng-kaleng ni

    ReplyDelete
  11. healthy food near me - food recipes you can try at home
    Best café in kl you must try.
    healthy food malaysia in malaysia you can't miss now!
    healthy Malaysian food

    ReplyDelete
  12. Zara Zakiah membantu anda untuk sambung belajar di luar negara pengajian doktor oversea serta
    hala tuju lepas spm bagi pelajar jurusan sains.

    Jom lanjutkan pengajian medic mesir anda sekarang!

    ReplyDelete
  13. 5 exciting reasons to study Veterinary medicine .

    Cara-cara Permohonan pelajar ke timur tengah secara mudah melalui online.

    10 top reasons you should take medical course.

    ReplyDelete
  14. road scam malaysia, get to know on hot to avoid them.

    Here is the benefit of having protection plan

    Manfaat-manfaat khas covid19 bersama pelindungan takaful dan insurans

    ReplyDelete
  15. etiqa home insurance extra cost or safety net?

    Pokok tumbang atas kereta, bolehkan anda buat tuntutan insurans takaful?

    home insurance plan for you.

    Idea belanja diri sendiri tanpa keluar duit.

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih