ASAM PEDAS AYAM LAUK MALAM INI - Alam Sari Di Tanah Jauhar

ASAM PEDAS AYAM LAUK MALAM INI

 Assalamualaikum...

Cerita ringkas jer hari ini...


GAMBAR baru tutup api, lauk Asam Pedas Ayam untuk lauk makan malam, malam ini. Awal masak, kan.. hihi.
Bila SOP diperketatkan, sebelum ini tidak boleh makan di kedai.. sekarang ini, kedai pun dah tutup awal, kenalah buat persediaan untuk makan malam. Ialah, kita ni kan makan untuk hidup, nak tak nak kena rancang awal-awal makanan untuk malam dan sarapan pagi. Tengahari tak apa, sebab panjang waktunya 😅

6 comments:

  1. perghhh.... ok nampak dah menarik dah tu!!
    Tengah pk2 nak makan apa malam ni...

    ReplyDelete
  2. Asam pedas biasa popular di Melaka. Pelbagai restoran bukak khusus menjual asam pedas. Kami orang kampung tak sebut asam pedas, kami sebut masak asam.. hihi

    ReplyDelete
  3. Sedapnya asam pedas...
    Dah total lockdown esok lusa,lagi la nak fikir menu 6x sehari..hahaha

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kuah asam pedas ayam. Lebihannya boleh panaskan lagu cecah dengan lempeng atau roti.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya asam pedas ayam..cane erk nak buat asam pedas pekat2 kuah macam tu...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih