SELAMAT HARI LAHIR, ZULAIKHA - Alam Sari Di Tanah Jauhar

SELAMAT HARI LAHIR, ZULAIKHA

 Assalamualaikum...


TAHUN ini tak dapat nak potong kek hari jadi Zulaikha yang ke 5 tahun, tapi, Alhamdulillah, dapat juga buat kejutan untuk Zulaikha. 
Sekali lagi Sk gunakan khidmat adik manis Farah Azleen untuk buatkan Jambangan Coklat bersama Si Tupai Pink yang comel ni.


Ada tupai, bonda.. kata Zulaikha.
Tak henti-henti ucap terima kasih dalam telefon.. terharu..


Wajah penuh keharuan.. huhu.

Selamat hari lahir, Zulaikha
Semoga diberi kesihatan yang baik, panjang umur, bijak dan cergas selalu, serta senantiasa dalam lindungan Allah swt, Amiiinnn.

Oh, sedihnya tak dapat jumpa semua masa pkp ni. Kesian terutamanya pada adik Sk yang duduk sorang kat KL nun.. mesti dia rindu sangat, hari-hari hantar gambar lama-lama dalam grup, huhu.

Semoga cepatlah kita semua jadi imun dengan virus covid ini.

😭😭😭







6 comments:

  1. Alolo comel gmbr yg last tu... Hepi besday zulaika.. Semoga jd anak yg rajin dengar kata ibu...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir Zulaikha.. Semoga sihat dan ceri-ceria selalu.

    ReplyDelete
  3. Happy birthday dik zulaikha . Semoga berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  4. HB Zulaikha...
    Nak jadi anak buah jugak boleh tak?
    Hihihi

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir zulaikha! Semoga menjadi anak yang solehah dan dilimpahkan rezeki yang berterusan! :)

    ReplyDelete
  6. Selamat hai lahir Zulaikha...tengok riak muka dia tu seronok sangat dapat hadiah kan...baru 5 tahun..dah nampak matang ni...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih