SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH UMRAH, ANGAH

Seri Kandi Tanah Jauhar
8

 Assalamualaikum WBT 


ALHAMDULILLAH.. Segala puji bagi Allah Azza Wajalla, insyaAllah, tengahari nanti kakak Sk, Angah akan berangkat ke Mekah bagi menunaikan ibadah umrah. Pemergian Angah berseorangan direstui suami dengan iringan doa dari anak-anak dan kami adik-adik.



Angah mengambil pakej umrah dengan Tiram Travel. Dari JB, awal pagi tadi, kami menghantar Angah menaiki bas ke KLIA bersama rombongan umrah dari Tiram Travel.



Sempat minum dulu di Restoran Thoufeeq sementara menanti ketibaan bas di Masjid Taman Pulai Indah yang dijadualkan jam 2.30 pagi.



Mak Haji sangat ni.



Cikwa pun balik.









Selfie selpot sementara tunggu bas sampai. 





Buat Angah..

Selamat menunaikan ibadah umrah, semoga perjalanan menuju tanah suci Makkah  berjalan lancar dan semoga Allah selalu mengiringi dengan kekuatan dan kesabaran selama berada di tanah suci Makkah dan mendapat umrah yang mabrur. Jangan lupa menitipkan doa untuk kami yang masih menunggu kesempatan sepertimu, semoga kami di sini juga dapat segera menyusul umrah ke tanah suci Makkah. Selamat beribadah dan selamat melihat keindahan tanah suci Makkah yang diidam-idamkan umat muslim di dunia ini.


Aminnnn Ya Robbal Alaminnnn.

Post a Comment

8Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. selamat menunaikan Umrah buat Angah, semoga dipermudahkan dan mendapat umrah yang mabrur.

    ReplyDelete
  2. Semoga Angah dikurniakan kesihatan sepanjang menyempurnakan ibadah umrah. Mudah-mudahan mendapat umrah yang mabrur. Amin.

    ReplyDelete
  3. selamat menunaikan umrah buat Angah..moga diberi kesihatan yang baik sepanjang di sana,dipermudahkan semua urusan..

    ReplyDelete
  4. Semoga selamat pergi dan selamat kembali!

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kepada Loan Credit Institutions yang telah membantu saya mendapatkan pinjaman setelah ditipu 6 kali oleh orang-orang palsu yang mengaku sebagai pemberi pinjaman.

    Nama saya Abdul Hamada, saya dari Indonesia. Sebulan yang lalu saya mencari pinjaman online dan saya melihat beberapa pemberi pinjaman di internet dan dengan beberapa testimoni palsu dan saya mengajukan pinjaman dari mereka dan yang saya dapatkan hanyalah penipu. Saya mengajukan pinjaman ke lebih dari 6 perusahaan dan saya ditipu habis-habisan. Jadi saya putus asa sampai saya memutuskan untuk memeriksa lagi apakah saya akan menemukan bantuan saat saya mencari dan saya memutuskan untuk mencari perusahaan pinjaman yang sah saya menemukan perusahaan bernama Loan Credit Institutions saya melihat banyak kesaksian yang dikomentari orang tentangnya tetapi karena saya ditipu beberapa kali saya pikir itu penipuan tetapi saya melakukan apa yang diminta dan saya menunggu pinjaman saya dan Loan Credit Institutions memberi tahu saya dalam waktu kurang dari 72 jam Anda akan mendapatkan pinjaman saya dengan aman saya tidak percaya karena saya pikir itu juga penipuan jadi hari itu malam hari di Indonesia dan saya tidur keesokan paginya ketika saya bangun saya menerima peringatan dari bank saya bahwa ada uang di rekening saya dan segera saya menelepon bank saya untuk mengonfirmasi dan manajer bank menyuruh saya untuk segera datang ke bank dan saya segera pergi bank dibuka ketika manajer bank memeriksa rekening saya, kami melihat jumlah $ 135.000,00 USD yaitu Dolar Amerika Serikat dan saya menjelaskan kepada manajer saya bahwa saya mengajukan pinjaman online dan manajer bank saya terkejut jika masih ada perusahaan pinjaman online yang nyata dan sah saya sangat senang semua berkat Loan Credit Institutions saya memutuskan untuk menulis di internet karena saya melihat orang lain melakukannya dan bersaksi tentang perusahaan ini itulah sebabnya saya memposting pesan ini secara online kepada siapa pun yang membutuhkan pinjaman bahkan jika Anda pernah ditipu sebelumnya ajukan permohonan dari perusahaan ini dan yakinlah bahwa perusahaan ini tidak akan mengecewakan Anda. Salam hormat saya kepada siapa pun yang membaca pesan saya dan Anda dapat menghubungi perusahaan ini melalui email loancreditinstitutions00@gmail.com atau
    loancreditinstitutions00@yahoo.com. nomor whatsapp: +393512114999. atau whatsapp: +393509313766. Sekali lagi salam hormat saya kepada siapa pun yang membaca pesan saya dan saya berdoa Anda bahagia seperti saya hari ini dengan perusahaan ini karena saya membawa lebih banyak orang ke perusahaan ini untuk membantu.

    ReplyDelete
  6. Semoga selamat pergi, selamat beribadah dan selamat kembali

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...Selamat menunaikan umrah untuk angah. Semoga mendapat umrah yang mabrur. Aamiin...
    Seronok dapat menghantar orang pergi ke tanah suci ni. Semoga ada rezeki untuk kita juga nanti.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Semoga dilancarkan perjalanan angah menuju tanah suci. Bisa beribadah dengan baik di sana, dan selamat tiba tanah air lagi nanti ❤️

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!