BISKUT SUJI & KEK MARBLE REE ZAINI ISTERI JATT ALI

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

 Assalamualaikum WBT


PUASA-PUASA ni teringat Kek Marble dan Biskut Suji yang Sk beli dengan Ree, isteri penyanyi kumpulan Black Done Bone, Abang Jatt Ali. Lama ni beli masa PKP, gambar terperam dalam folder hp, hehehe.


Kek Marble Ree ni agak femes jugak. Selain kek marble, Sk pernah juga beli Red Velvet Cupcakes Ree.


Biskut Suji yang ada penggemarnya tersendiri. Kalau tak difikirkan usia meningkat dan perlu jaga pemakanan, mahu Sk beli tiap-tiap bulan ya. Tapi, tu la.. mana boleh ikutkan sangat nak makan sedap dan manis ni, dulu masa muda dah puas makan kan, dah remaja purba ni, kenalah beringat.. hihihi.


Ree kata, puasa kali ni tak ambil tempahan sebab nak uruskan anabul di rumahnya yang berbelas ekor tu. Ree ambil anabul yang asalnya stray cats, dijaga dengan penuh kasih sayang. Dari seorang yang penakut dengan kucing, sekarang dah bela banyak ekor kucing. Semoga ditambahkan lagi rezeki Ree dan Abang Jatt kerana berbaik dan berkongsi rezeki dengan kucing.

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Lamanya gambar tu terperam kak... hihihi.. tp biskut legend mcm ni mmg masih mendapat tempat di hati kita kan?

    ReplyDelete
  2. Pic tu lagi lama PKP🤭
    Saya pun suka biskut suji

    ReplyDelete
  3. Saya pun perlahan-lahan mula menjauhkan diri dari yang manis-manis sebab fakator usia dan kesihatan....ahaks!

    ReplyDelete
  4. SA pun dah start x amik manis..sesekali bila teringin je...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!