TAPAU NASI BERIANI KAWAH ABANG BESO

Seri Kandi Tanah Jauhar
2

 Assalamualaikum WBT

MALAS masak campur tak ada idea nak masak apo, kita tapau Nasi Beriani Abang Besar. Abang Besar dah maju, sekarang dah buka restoran di Taman Pulai Mutiara.


Masa PKP Abang Besar buka gerai, masa tu dia guna nama Nasi Beriani Abang Beso. Sekarang nama restorannya Nasi Beriani Kawah.


Malas nak pindah lauk dalam mangkuk 😆.



Gearbox RM25


Kambing RM19


Ceduk nasi masing-masing ikut berapa banyak nak makan. Masing-masing makan separuh kotak aje, Sk dan Pak Inche kongsi sekotak. Ada lagi satu setengah kotak, kita bawa makan malam hari lusanya. Satu set nasi mengandungi sekotak nasi beriani, dalca dan pajeri nenas serta papadom. Berbaloi sangatlah.. satu set nasi boleh makan dua kali atau kongsi dua orang.

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Sedapnya tu ada dalca dan pajeri.
    Lama tak makan dua benda ni.

    ReplyDelete
  2. nampak sedap tu ha....SA pun sama ngan Kak Amie...jarang makan nasi beriani...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!