Assalamualaikum...
APABILA diminta memilih slot waktu untuk bersarapan semasa check-in di Swiss-Belhotel Tanjung Lumpur, kami memilih slot ketiga iaitu jam 9 hingga 10 pagi. Sambil meletak kad Breakfast Appointment di atas kaunter, dengan tegasnya staf yang bertugas berkata, sejam aje sarapan. Garang sungguh, dahlah muka tak dak senyum. Takpelah, kami menurut perintah.
Alhamdulilah nasib masa kami datang aritu servis ok cuma banyak gila lalat kat situ...
ReplyDeleteBetul, ada lalat tapi tak teruk sgt. Agaknya masa Ret pergi tu musim hujan kan, memang bermaharajalela la lalatnya.
DeleteOoo itu cerita yang tak bestnya.
ReplyDeletePedulilah staff tu kan SK. Yang penting makanan sedap dan boleh makan berpinggan-pinggan.
Betul, kak Amie. Tak jadi kudis pun benarnya tapi tu la, beriya la kita ni patuh pd appointment tu, tapi dorang tak kisah pun nak tnya appointment kita slot mana.
DeleteAllahu...
ReplyDeletepadahal tetamu bayar kottt
Bila cerita staf garang dan sombong teringat masa pernah melancong ke sebuah negara komunis ..Memang sombong garang macam rimau cedera...Depa mai negara kita...ditatang macam raja....
Kan Ummi Cella. Kita ni punyalah meraikan tetamu. Muka tu walau dilindungi mask, tetap terserlah masamnya, hihi.
DeleteAduhaiii..tak best betul bila staff kerek dan tak mesra tetamu ni. Kalau ada kotak nota feedback ni laju nak tulis bad service. Mujur cafe je yang buat hal. Makanan sedap menyejukkan hati gitu. Tukang buat kek moody kot masa buat kek. Itu yang tak menjadi. huhu..sabar je lah kan bila bercuti jadi macam ni.
ReplyDeletecantik nombor, 32!
ReplyDelete