SARAPAN SOTO NASI

 Assalamualaikum...


BELI Soto Nasi dari gerai sarapan di Taman Pulai Mutiara. Soto tak cukup aksesori, hanya ada beberapa potongan kecil ayam goreng, daun sup dan bawang goreng. Tapi tak kecewa sebab supnya sedap berempah dan sambal kicapnya cukup pedas. Sampai meleleh-leleh air hidung dan air mata, hahahaha.

Untuk Pak Inche belikan nasi lemak aje. Pagi ni, dia ada temujanji servis kereta. Itupun makan tak habis, banyak sangat nasinya tapi sambal sikit. Entah, tak tanya pun sedap ke tak? Dia ajak ikut servis kereta pun malas, merajuk sebenarnya.. dah dua kali janji nak sarapan sama-sama kat Warung Nasi Lemak MB, tapi tak jadik. Hurmmm.. menyampah!

😜

Post a Comment

7 Comments

  1. sedap tu. di kelate ni jrg benar org jual soto. jika meehun sup tu byk la.

    ReplyDelete
  2. Asalkan kuah soto sedap, layannnn...Apoo nasi banyak sambal sikit. kedekut sambal agaknya. Sabar je lah kan.

    ReplyDelete
  3. Tak bestnyaaa nasi banyak tapi sambal sikit. Mana syokkkk nak makannn kann kak Sk.

    ReplyDelete
  4. Sedapnya soto ..Kalau dapat soto madura pulak...aduhaiiii...
    ngences

    ReplyDelete
  5. Nasi lemak kalau sambal sikit tu mmg mengundang amarah la kan..sebab tu suka buat sendiri...eh eh..merajuk...sampai bila la merajuknya tu SK oiii

    ReplyDelete
  6. rasa macam da lama sangat tak makan soto huhuhuu

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih