LONTONG DAN MEE SIAM KUAH PASAR TANI

 Assalamualaikum...

Elok dah panaskan Pulut Kuning dan Rendang Daging sementara Pak Inche hantar Iman ke pejabat dan nak singgah pasar tani, tetiba Pak Inche bawa balik Lontong dan Mee Kuah untuk sarapan.


Dulu, Pak Inche selalu belikan lontong ni untuk Iman. Dulu kan Ahad, Sk kerja masuk pejabat sebelum pkp diperketatkan. Lepas diperketatkan, Sk dah mula bdr tapi pasar tani pulak dah tak buka. 


Mee Siam Kuah untuk Pak Inche. Rindu sangat PI nak makan mee siam kuah pasar tani, akhirnya dapat juga melepaskan kerinduan.. huhuhuhu.


Eh eh.. nasi lemak pun ado
🤣





Post a Comment

4 Comments

  1. Aduh...mee siam dia lalu lagi....Mana nak cari .Nak buat macam tak pandai...nak beli macam tak pernah mampak jual kat KL ni

    ReplyDelete
  2. Tergoda dengan lontong tu sebab favourite. Mi siam belum pernah makan lagi. Hihi

    ReplyDelete
  3. Lontong dan nasi lemak.... rindu nak makan-makan di Malaya huhuhuuuu!

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih