NASI LEMAK SERINGGIT

 Assalamualaikum...


BELI Nasi Lemak Seringgit, Sabtu lepas di gerai taman belakang rumah. Lama dah nampak gerai ni yang menjual nasi lemak sahaja. Nasi Lemak Bonda, namanya.


Nasinya dibungkus kemas dalam plastik sebelum dibungkus pula dengan kertas minyak coklat ni. Hari tu, blogger mana ya, dah sebut nama kertas ni, kertas lilin kot namanya. 


Memangkah tak boleh menaruh harapan tinggi dari nasi lemak seringgit?

Kecewa saya kecewa.. bukan kerana saiz, tapi..
😓

Post a Comment

4 Comments

  1. kena dua bungkus ngam lah...hehehe

    ReplyDelete
  2. Suka nasi lemak seringgit macam ni....ngam- ngam je kalu untuk SA tu...cukup la sebungkus

    ReplyDelete
  3. Susah nak jumpa nasi lemak seringgit. Tapi kenapakah? Rasa dia kurang ke camne?

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih