EPOK-EPOK DAGING SEDAP - Alam Sari Di Tanah Jauhar

EPOK-EPOK DAGING SEDAP

 Assalamualaikum...


PULANG dari pejabat, malas nak singgah cari makanan. Sejak Iman dah intern, dah tak ada kawan makan di rumah. Jadinya makan saja apa yang ada. Itu yang asyik makan maggi. Taklah asyik maggi jer tapi dah dua kali jugaklah, haha. Dulu fikirkan perut anak, balik kita belikan nasi. Sekarang perut sendiri, ada aku kesah 😆

Jadi, hari ni melayan epok-epok yang Sk tempah dengan kawan Cik Ani. Epok-epok ni sebutan orang Johor bagi karipap. Tak pastilah, mungkin ada jugak negeri lain yang panggil epok-epok jugak. Maaf ya, kalau Sk silap 😂


 Walaupun saiznya comel sebesar ibu jari sahaja tapi setiap kali gigit dapat daging. Setiap kali gigit dapat daging. Berbungkus-bungkus Sk beli sebab sekali goreng sebungkus tu 15 biji, boleh makan berbiji-biji seorang.. hihi. Puas hati, lain kali nak beli lagi 😆 Sebungkus tu RM7 jer. Murah dan sedappp.


6 comments:

  1. Alamak,kita pun baru ingat ada beli juga karipap daging frozen kat Hero balik tadi.Tapi berani kerat kuku la tak akan ada daging setiap gigitan🤭

    ReplyDelete
  2. Inti daging peberet akak ...makan panas2..ada kopi o kaw2..fuhhh mantapp.

    ReplyDelete
  3. memang comellah kalau sebesar ibu jari (kaki ke tangan)
    Sebijik sekali ngap aje

    ReplyDelete
  4. epok- epok memang sedap..kalau buat sendiri biasaya letak daging lebih

    ReplyDelete
  5. ccl baru tahu maksud epok ni karipap . panggilan rakyat johor yer

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih