SWISS ROLL IDAMAN - Alam Sari Di Tanah Jauhar

SWISS ROLL IDAMAN

 Assalamualaikum...

SETELAH beberapa kali percubaan menembusi tempahan, akhirnya dapat juga Swiss Roll dari bakers Mimie Khalid Punya. Sentiasa penuh tempahannya dan paling sedih sekali bila Mimie dimasukkan ke wad dan tidak mengambil tempahan dalam tempoh yang lama.

Bila dah keluar wad pula, tak pernahnya ada slot kosong. Awal September lepas, ketika hendak membuat tempahan, Mimie beritahu tempahan September telah ditutup. Hurmm... Terus Sk masuk slot Oktober. 


Untuk Ibu, Ratu Hatiku 😍
Masa tempah, sila nyatakan warna tema dan contoh deco. Sk cuma beri contoh bunga pink dan terpulanglah pada Mimie untuk mendekonya. Ceria sungguh kombinasi warna pilihan Mimie, ni kan.


Tema hijau dan daun...sayangnya kombinasi warnanya sedikit hambar dan tidak memberi kepuasan kepada Sk. Hurmm.. kadang-kadang, tidak semua yang kita hendak boleh dapat mengikut kehendak.

❤️

5 comments:

  1. Laris sungguh biz nya ya...slot sentiasa full .

    ReplyDelete
  2. Trending swiss roll berdeko sekarang ni. Biasa nampak decor sekali bakar tu. Yang decor lepas bakar macam ni baru first time nampak. yang atas tu memang ceria kejadiannya. Mungkin kena tambah bunga kot yang bawah tu baru nampak wow sikit.

    ReplyDelete
  3. alahai , kreatifnya orang kita sampai ke swiss roll pun deco-deco dengan design cantik . rasa sayang pulak nak potong

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih